Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2017 00:33 - Сянка на трона
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 8749 Коментари: 22 Гласове:
0

Последна промяна: 15.05.2017 01:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз имам само самота без покрив.
Безкрайна самота от сива тъкан.
Изплетена от нерви и въпроси.
Обшита с тънката игла на мисълта ми.
... Понякога се лутам без да зная
къде е изхода...
През толкова прекършени врати
студеното Ребро на Изгрева
все ме извеждаше...

И днес - когато слънцето е някъде Встрани,
оставям
Сянката си за Наследница!



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tryn - Тежи от сентенции!
15.05.2017 05:58
Сянката е подвластна само на Слънцето.
Хубава наследница си оставил, Мисана...
цитирай
2. rosiela - Мисана,
15.05.2017 10:06
ще започна и аз като богинята Ва да пиша: " Велик си!", "И не само велик си, божествен си!". Та стой ти да видиш.
Мъдро, ангелско!
цитирай
3. vedrina - !!!
15.05.2017 11:20
Мъдра философия...!!!
"... Понякога се лутам без да зная
къде е изхода...
През толкова прекършени врати
студеното Ребро на Изгрева
все ме извеждаше..."
цитирай
4. hloris - "Сянката си за наследница"
15.05.2017 13:33
Погледнато във философски аспект сянката е неизменна част от човека,негова спътница като част от неговото битие.Метафорично казано означава,че човек остава да живее чрез сянката си,в случая го тълкувам като това,което е сътворил,е божествено издържано.Предразполага и предполага някаква философия за вечност.
Сетих се за традициите на нашия народ отвреме оно да вграждат сянката на човек,започвайки някакъв градеж,което е предпоставка за дълготрайност,и увековечаване.

Поздрави,за философската мъдрост,която си вложил тук!
цитирай
5. piligor - баси бозата, ама смукано, та сму...
15.05.2017 14:18
баси бозата, ама смукано, та смукано
цитирай
6. piligor - и как се "прекървша" ...
15.05.2017 14:19
и как се "прекървша" врата бе, Мисана, м?
Или Роса-Боса може да ми обясни?
цитирай
7. piligor - хайде, че ще се скъсам от смях
15.05.2017 14:19
хайде, че ще се скъсам от смях
цитирай
8. missana - Мерси, Трън!
16.05.2017 00:44
Много се радвам на присъствието ти. Да имаш ползотворна и вдъхновена седмица!
цитирай
9. missana - Благодаря
16.05.2017 00:46
Анонимен /предполагам Док./! Трогнат съм от вниманието. Да имаш много сбъдвания на желания през тази седмица!
цитирай
10. missana - Роси,
16.05.2017 00:48
Много съм ти признателен. Да оставим богиня Ва да си вее Чучелото. Ние с теб сме другояче скроени. Съжалявам, че се забавих с благодарността, но днес ми бе много напрегнат ден. Да ти е светло на душата!
цитирай
11. missana - Мерси, Марина!
16.05.2017 00:56
Отбелязали сте най-силното место в текста!
цитирай
12. missana - Благодаря ти, holis,
16.05.2017 00:58
за този чудесен коментар. Така или иначе, дали с наше участие, или без него, сянката ни бива вградена в тамерлановата клетка на бъдещето.
Да ти е вълшебна новата седмица!
цитирай
13. missana - Пишлигорчо, или може би Чоски!
16.05.2017 01:12
По едно време беше на път да ми създадеш илюзията, че разбираш нещо от поезия. Но щом не си вденал образ като "прекършена врата", няма за какво да говорим.

"Рожденный ползать летать не может."

Надявам се, че си присътвал на този урок за творчеството на Горки.
цитирай
14. piligor - проблемът, Мисана, не е в мен, а в теб ...
16.05.2017 10:08
проблемът, Мисана, не е в мен, а в теб - ти не разбираш от поезия и затова я мъчиш
цитирай
15. piligor - И да, никога няма да полетиш, ще си ...
16.05.2017 10:11
И да, никога няма да полетиш, ще си останеш едно червейче в сайтовете, които брои колко хора са го коментирали и "харесали".
МУХАХАХАХАХАХА :)))))))))))))))
цитирай
16. missana - Пишлигорчо,
16.05.2017 11:04
Твоето мнение нищо не означава, защото е мнението на едно анонимно нищожество без лице. Как ще се изписваш - Стефан Балди, Туй то, Чуй то, Чокси, Чоски, Пилигор, ми е все тая. Това единствено свидетелства за степента на психическото ти заболяване. А то е е без съмнение налице и не ти дава покой. Точно в това е коренът на проблема ти. Не съм аз. Погрешно си ме приел за своя идея фикс. Така само задълбочаваш страданието си. Последното ти го казвам като полезен съвет и за твое добро. А вида на хапчетата, които следва да вземеш, ще ти бъде определен от компетентен специалист психиатър.
цитирай
17. piligor - Мисанка, с твоите демони трябва сам ...
16.05.2017 13:08
Мисанка, с твоите демони трябва сам да се справиш, аз съм в блога много, много отдавна. Читател съм. Нищо повече. Видях да идват нахъсани много словотворци и словоблудци. Видях ги и да си отиват като окапали сливи. Това е.
Не мъчи поезията. Не ти казвам да не пишеш. Само ти казвам да мислиш. Защото като се изхвърляш, пилееш и малкото ценни неща, които по случайност налучкваш.
цитирай
18. rosiela - Полигорчо не е ли чучелцето, Мисана,
16.05.2017 19:37
piligor написа:
Мисанка, с твоите демони трябва сам да се справиш, аз съм в блога много, много отдавна. Читател съм. Нищо повече. Видях да идват нахъсани много словотворци и словоблудци. Видях ги и да си отиват като окапали сливи. Това е.
Не мъчи поезията. Не ти казвам да не пишеш. Само ти казвам да мислиш. Защото като се изхвърляш, пилееш и малкото ценни неща, които по случайност налучкваш.


или неговата притурка с неясен пол?
цитирай
19. missana - Благодаря ти за великодушието, Пишлигорчо!
16.05.2017 22:43
Не очаквах подобно благородство - да ми разрешиш все пак да пиша в този блог.
Отново сърдечна благодарност! Ще се възползвам от този картбланш, пък току-виж съм написал нещичко, което да се понрави даже и на толкова капризен читател като теб, Чокси. Май сме тръгнали към голямото приятелство. Не изключвам дори от читател /както се нарече/ да ми станеш и (по)читател!
цитирай
20. missana - Мерси, Роси!
16.05.2017 22:44
Изглежда си права. И аз мисля по същия начин.
цитирай
21. piligor - Видиш ли, Мисанка, хем не можеш да ...
17.05.2017 12:10
Видиш ли, Мисанка, хем не можеш да пишеш, хем не можеш да четеш. Прочети отново какво ти казах - "Не ти казвам да не пишеш. Само ти казвам да мислиш. "
Къде видя, че ти забранявам да пишеш В БЛОГА?
Хайде, чети бавно, аз не бързам :)))))))))))))))))
А Роса Боса по асВалта - и тя отгор да бъде, баси :))))))))))))
цитирай
22. missana - Щом ми разрешаваш да продължавам да пиша, Пишлигорчо,
17.05.2017 15:35
то пак ти благодаря за великодушието и вече ще пиша само, за да ти доставям естетическо наслаждение, защото съм убеден, че и ти би искал това. Бих те помолил, обаче, да престанеш да обиждаш дами, които уважавам, ако желаеш да уважавам и теб, Чокси!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5040564
Постинги: 2885
Коментари: 18680
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031